• srpski
  • srpski

NTC SISTEM UČENJA – PRAKTIČNA PRIMENA SAZNANJA IZ NEURONAUKA U VASPITNO OBRAZOVNOM RADU, kat.broj: 834

 

Dana 18.i 19.11.2023. godine u Predškolskoj ustanovi „Naša radost“ održan je akreditovani dvodnevni seminar za vaspitače, medicinske sestre vaspitače i stručne saradnike, čiji su realizatori  Ranko Rajović, Magistar medicinskih nauka, doktor sport, Centar za edukaciju NTC, Pedagoški fakultet Koper; Jelena Davidović Rakić, doktor psiholoških nauka, Filozofski fakultet Univerziteta u Prištini; Marina Ilić, vaspitač u predškolskoj ustanovi, Centar za edukaciju NTC Novi Sad.

Oblast:

predškolsko vaspitanje i obrazovanje

Kompetencija koju program razvija kod ciljne grupe: vaspitač u predškolskoj ustanovi - kompetencije vaspitača u neposrednom radu sa decom; medicinska sestra – vaspitač - kompetencije vaspitača u neposrednom radu sa decom; stručni saradnik u predškolskoj ustanovi - kompetencije stručnih saradnika u Predškolskoj ustanovi  za razvijanje kvaliteta realnog programa; direktor/pomoćnik direktora - kompetencije direktora za rukovođenje procesom vaspitanja i učenja deteta u Predškolskoj ustanovi.

 

Prioritetna oblast:

Jačanje kompetencija zaposlenih u predškolskoj ustanovi za primenu programske koncepcije „Godine uzleta”

Opšti ciljevi: Priprema učesnika za primenu NTC sistema učenja kroz nova saznanja iz neuronauka i kako ih primeniti u radu sa decom

 

Specifični ciljevi: Osposobljavanje polaznika za primenu i integraciju NTC metodologije u v-o radu Primena saznanja iz neuronauka u osmišljavanju igara i aktivnosti u okviru v-o rada Podrška polaznicima u osmišljavanju situacija koje podstiču komunikaciju, istraživačke i stvaralačke potencijale dece kroz nelogične priče, igru i aktivaciju misaonih procesa (klasifikacija, serijacija, asocijacija) Osnaživanje polaznika da povezuje naučeno sa primerima iz svakodnevnog života. Osnaživanje polaznika za stvaranje i obezbeđivanje stimulativnog, podsticajnog okruženja deteta.